Nadělení




Dnes vám na fotkách ukážu, jak po měsíci pobytu na Slovácku nás velice nemile překvapil stav našich zahrad.
Od doby, kdy jsme faru koupili, jsme neměli zahrady tak zanedbané! A to ani, když jsem jeden rok ležela měsíc červen
v nemocnici.

Letos jsem poprvé neviděla kvést moje milované pivoňky. Na začátku května na Slovácku už byly odkvetlé, kvetly jen bílé.
A na začátku června doma a na faře už byly také odkvetlé a opět aspoň kvetly zase ty bílé s vínovým žíháním ve středu obrovských květů. Okolo ostatních ležely v kruhu opadané okvětní plátky. Což je krásné a líbí se mi to.
Tráva v sadu a na louce byla vysoká skoro jako já a někde i vyšší.

Meruňka sice kvetla, ale plody nemá - už pátý rok po zasazení. Možná je na špatném místě. zasadili jsme ji na chráněné místo - ze severní strany vysoká kamenná zídka a z východu dům. Vloni jsme ji na radu zkušeného botanika ořezali surově větve, a zase nic. Že by za roh domu včely netrefily ?

Hruška má listy slepené černými mšicemi, angrešt má americké padlí.







Na louce ( směrem dolů ) a vpravo v sadě už je posekáno.
Poslední velké kolo trávy jsem stačila vyfotit, abyste měli představu.


Následující rostliny mně udělaly radost.









Na výstavě jsem koupila i tyto barvy ( vlastně i plně kvetoucí sytě růžovou )
echinacei.



Krásný ručně dělaný košík s vlastními jablky mně přivezla Katka.
Ten košík upletla Katka ten den dopoledne!
Děkuji, Katko!
To jsme si hezky popovídali všichni a ani jsme si nestačili všechno říct.
Určitě se budeme vídat častěji, je fajn poznat virtuální kamarádku v reálu a ještě i s manželem.
Setkání bylo velice spontánní a radostné, bohužel jsem měla jen tu kávu,
nevěděla jsem, že se koná výstava.
Ale stačila jsem rozeslat mailem pozvánky přátelům a blogerkám, které bydlí poblíž v našem kraji.

Katce i vám posílám krásné květy pustorylu,
zavřete oči a představte si jejich nádhernou vůni.



Přeji všem Slunce v duši a s Úžasný dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....