Červen v zahradě




Mílovými kroky se blíží polovina prázdnin a já chci vám ještě ukázat část rostlin, které kvetly v červnu.
Snad se nebudete na mě zlobit.

Levanduli už mám usušenou, ale ostříhala jsem jen dva keře.
Ostatní jsem nechala pro včeličky a motýlky.
Suším bylinky - šalvěj, mátu, bazalku, tymián, majoránku, saturejku a yzop.
V mrazničce mám uložené libeček a petrželku ( ne kadeřavou ) - takovou tu bez kořene. Nevím, jak se jí říká.

Na bazalce a majoránce se objevily třásenky, takže jsem tyto bylinky odstěhovala každou zvlášť do karantény a polila jsem je mýdlovou vodou. Pomohlo to, ale teď prší každou noc, takže se to smylo. Musím ty potvůrky malé vyhubit nebo už nebudu mít žádnou
bazalku a majoránku. Všechny bylinky sbírám a suším i pro domácnosti dcer.

Ze dne na den zezelenala minulý týden bílá hortenzie, ustřihla jsem několik květů a pověsila jsem je do kotelny.

Konečně jsem se dostala k fotkám z našich zahrad.




Miluju jemnost dlužich.


Jen tuto bílou pivoňku jsem viděla kvést, byla jsem pořád na cestách.

Vajgélie.

Sibiřský kosatec - je hodně vysoký.

Je tento keř hlohyně ?

Pustoryl - nepravý jasmín.

Tady si také nevzpomínám, jak se ten krásný keř jmenuje.



Osteoperum.

Orlíčky.

Kopretiny.



Kosmatce.

Jak se, prosím , jmenuje tento keř ?


Tento jsem ještě neviděla.

Anděl u psích hrobečků. U sousedů.


A teď hádanka pro vás - čemu patří tyto květy ?



Mějte se všichni moc prima a moc vám děkuji za vaše komentáře k mým článkům.
Budu se snažit, abych stíhala odpovídat.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....