Každá rada je dobrá




Minulý týden jsem v Levných knihách zahlédla dvě nevázané knihy malého formátu.
Ležely tam tak halabala na úplně jiných žánrech.
Byly hezky tlusťoučké a byly tady už poslední.
Úplně poskakovaly rozčilením, jestli i ony půjdou k tvořivému člověku.
Rad mají na rozdávání.





Kniha o háčkování má 300 stran.
Když si kupuji knihu, tak si v obchodě pár nahodilých stránek přečtu,
jestli mně vyhovuje styl psaní autora, na záložce si přečtu nástin obsahu a
na zadní záložce něco o autorovi.
Otevřela jsem knížku a začetla jsem se, na co se háčkařky ptají,
no zjistila jsem, že tu radu také potřebuji.




Rady pro pletení mají 370 stran.

Šup s něma do košíku a už leží u nás doma v pleteném proutěném koši.

Děkuji vám všem za milé komentáře.
A teď mně držte pěsti, ať se mi to podaří uložit.

Dobrou noc
dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....