Květiny na faře



Jsem na Slovácku s Jonáškem, lebedím si tady,
setkávám se s přáteli, navštěvuji moji nemocnou třídní profesorku, chodím na dlouhé procházky s Jonáškem a
fotím a fotím, jezdím na výlety, dobře jím, čtu pěknou knihu. A mám tady vysoký signál přes přenosný internet!
( Na faře si můžu nechat o signálu akorát zdát.)

Pro jistotu jsem nahrála do blogu fotky, abych mohla ve chvíli štěstí, když se mi podaří internet probudit,
napsat rychle k fotkám nějaký komentář a doufat, že se podaří článek uložit.

Se značným zpožděním vám ukážu, co nám kvete na dvoře.






Rudbekie jsem koupila letos na trhu na Kuksu.
Ještěže mám blog, protože jsem si nemohla vzpomenout, kde jsem je koupila,
abych si mohla ještě další dokoupit.
Moc se mi líbí.


Něžné květy dlužichy.





Krásné a voňavé floxy.




V Lidlu jsme koupili na jaře tyto schůdky na květináče.
Toužila jsem po nich už dlouho. Viděla jsem je kdysi v časopise Naše zahrada.
Ani by mně nenapadlo, že je objevíme v obchodě s potravinami.
Z Lidlu mám mám více doplňků do zahrady.




Převezené na faru některé bylinky v květináčích. Ostříhaná majoránka, bazalka
( té mám 4 velké květináče a škopek ),yzop.
Ostatní bylinky musím vyrýt ze záhonů doma a zasadit tady.



U této fotky, jsem si říkala, proč jsem vlastně tu jabloňku fotila ?
Pro odraz na zídce.


Letos hortenzie začaly zelenat už v červenci.
Možná to bude tím, že jsem ji na jaře moc oholila a tím jsem jí uškodila
( i sousedi se divili, co jsem to s ní udělala ), takže už nikdy více.
Na jaře ostříhat hezky pod květem ( nevím, co mě to napadlo ! ).


Zelené květy suším a bílé si stříhám do vázy během léta.
Už měsíc jsou květy na rostlině suché.

Tuto hortenzii mám na zahradě u domu, stíněnou dřevěným plotem,
takže na keř svítí slunce jen z východu.
Keř je obrovský, 3m do šíře a 2.5 do výše a několik set květů.

Nevím, jak ji přenést na farní zahradu.
Kořený má velké. Je zasazená před 15 lety a od té doby jsem ji nic nedala,
jen hodně zalévala 20ti konvemi denně.

Dnes a zítra jsou u nás na Slovácku Slavnosti vína.
Úžasná a velkolepá akce, jen průvod krojovaných počítá 5 000 osob,
tanečníků, hudebníků ze všech obcí Slovácka.
Tančí se, hraje se a zpívá.

Hradiště má v ty dny dvakrát více obyvatel.
Slyším hukot z okna.

Půjdu na řemeslný trh a večer, když bude chladněji se sejdeme s přáteli na červený burčák.
Samozřejmě prodávají i normální vína ze zdejších vinic.

Bude tady hodně veselo.

Děkuji za vaši návštěvu a přeji vám báječný víkend

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....