Neboj se a



vnímej svoji intuici.

Na počátku srpna mně na botu při procházce s Jonáškem
na volném prostranství spadlo pírko a úplně to plesklo.
Ohlížela jsem se, co to bylo.
Pírko na botě.

Přestala jsem dýchat, byla jsem jak ochrnutá a
jen srdce mně bušilo celým tělem.
Jasně jsem viděla známý obličej, vykřikla jsem bolestí.

Doma v obýváku na stole leželo další pírko,
v ložnici další na přehozu na posteli.
Schovala jsem si je do krabičky.
Pírka byla různých velikostí, jedno hodně malinké.
Ani jedno nebylo čistě bílé.

Odpoledne jsem seděla u NB v obýváku a najednou
vrtulovitým pohybem mně přistálo na klávesech pírko.

Vzala jsem mobil a rychle jsem napsala sms,
že ho mám ráda a moc mu za všechno děkuji.
Modlím se za Tebe, vše bude dobré.

Věděla jsem v nitru, že ne.

Za dva dny zemřel.


V srpnu jsme měli naplánované velké setkání.

Měli jsme, rozloučení bylo něžné, citlivé, četli jeho krásné verše a
pak nakonec vzkaz pro nás kamarádkám a kamarádům.


Setkávejte se se svými nejbližšími, s přáteli.
A mluvte a mluvte, nebojte se říct, co máte na srdci.
Dejte jim vědět, že jsou pro vás jedineční.


Dva dny po úmrtí jsem volala do Hradiště mojí kamarádce,
jestli neviděla parte a kdy má pohřeb.
Řekla jsem jí o andělských znameních s pírky.
Začala na mě křičet a brečet.
On si napsal sám nekrolog a bylo tam něco o pírkách,
jak jsi to mohla vědět.
Nevěděla, bylo mi dáno znamení.

Šedé pírko = smutek.


denně se shýbám
až dolů k zemi
pro vypadaná bílá pera
jako by mě
po celý život
obletovali andělé


vaše smutná dáša


P.S. Dnes jsem našla bílé pírko - naděje, je šťastný a svobodný,
byl připraven.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....