Ještě větší zázrak, který jsme nečekali






V noci přijel manžel z Brna,
kam jel po poledni navštívit babičku.
Hned jsem se zeptala, jak na tom babička je.

Manžel se mně zdál vykolejený a
s vyvalenýma očima mně říkal:

nebudeš mně věřit,
ale maminka, mluví celé věty a jí sama příborem!

Cože ?!

Měla jsem husí kůži po celém těle.

Musel mi to ještě zopakovat.

Abyste rozumněli, babička je už několik let ležící pacientka,
která nevnímala, nejedla sama, nepoznávala nikoho a nemluvila.

Já jsem si vzpomněla, že jsem četla příběhy, že někteří lidé, kteří se probrali
z kómatu, mluví i jiným než rodným jazykem, ačkoli nikdo z předků z té země,
jejímž jazykem mluví,z tam nežil.

Manžel na mě vyvalil oči a řekl :

No, jó, ona mluvila i plynně německy!

Maminka uměla německy a francouzky, ale několik let
už nemluvila ani česky.

Celá rodina je v šoku.

Já si připadám, že jsem z jiné galaxie.

Třeba se maminka reinkarnovala do svého dávného života.
Její věty mají hlavu i patu.

Řeknu vám, to byla noc, to byla noc.....

velice a převelice vyšinutá dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....