Setkání s nejbližšími




Minulou neděli k nám přijela část naší rodiny, abychom oslavili troje narozeniny
a tři svátky.

Naložila jsem předem stejky z vepřového a uvařila dýňovou polévku.
V den návštěvy jsem nakrájela na malé kostičky trvdší chleba a osmahla je.
Těsně před obědem jsem ugrilovala spoustu zeleniny.

Stůl jsme prodloužili na celou délku 3,60 m a z celého domu snesli židle.
To už nám pomáhali mladí, včetně prostření stolu.

Kluci ( manželé dcery a neteře prohlásili ), že nás je jak malá svatba.
Dýňovou polévku jsem vařila teprvé po druhé, měla jsem pochybnosti,
zda ji budou jíst děti.
Naštěstí chutnala všem, a dokonce si přidávali.



Po obědě se postupně u každého oslavence tvořila fronta gratulantů a
všichni s napjetím sledovali odhalování dárků - i Jonášek.
Ale nakonec Jonáška nejvíce zajímal věneček. který jedla moje praneteřinka.


Po kávě se děcka hrála na schovku a rychle se zapojili i dospělí a byla ohromná legrace.


Postupně se to zvrhlo i v neobvyklé schovávačky.
Nařehtali jsme se tak, že nám tekly slzy a ohýbali se až k zemi.

Pykají nejmenší.





Pyká švagrová.




Ti, kteří se vraceli nejdál, se chystají v předvečer na odjezd.
Ostatní děti jsou smutné.



Všichni kluci pak hráli na dvoře fotbal.



Jonášek byl hodně utahaný, neměl celý den ani chvilku klid, musel být u všeho.
Sotva jsme poslední hosty vyprovodili před bránu, kde nasedali do aut,
šupajdil domů. Našli jsme ho na pohovce v kuchyni.
A můžu vám říci, že spal tak tvrdě, že se probudil až druhý den v 11 hodin dopoledne.

Báječný den.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....