Slavnosti vína 2016




Jako každý rok jsem jela na Slavnosti vína.
Každoročně k nim nejvíce patří burčák.
Burčáky tekly plným proudem - bílý, růžový a červený.
Lahoda. Ovšem zrádná.
Pije se jako šťávička, po velkém množsví
vypité tekutiny pěkně bolí hlava.

Počasí bylo nádherné a velice horké. Ráno jsem s Jonym
obhlédla situaci na náměstích, ve všech možných atriích a dvoranách a parcích.
Z velkého horka jsem doma skočila pod sprchu a s Jonáškem jsme usnuli.
Odpoledne jsem se vydala s kamarádkou, ale bylo pořád vedro,
že koupený burčák jsem vylila, byl téměř horký.
Chladící technika nestačila, burčáky byly teplé.
Pily jsme ( skamarádkama ) pivo a procházeli se mezi stánky.
Stalo se mně poprvé, že jsem kvůli počasí neměla chuť nic kupovat.

Zpívalo se a hrálo po celém středu města,
v búdách, altánech a sklepech ve vinohradech.
Celé město bylo na nohou.
Pak zase do sprchy a hajan. V osm večer další sraz až do noci - již z burčákem.

V neděli jsem šla s kamarádkou do kostela na koncert Hradišťanu ( zadarmo jako vždy ).
Krásné písničky o plynutí života.
Povídání o lidských hodnotách.

Koupila jsem si sušené květiny - paní jich měla velké množství a
mnoho druhů v přírodních barvách.
Byly úžasné.

Dále nádherné barevné sklo od polského manželského páru.
Protože mě už znají, tak se mnou objímali a pak jako vždy mně přidali dárek.

Pokud je najdu v nepořádku spojeném s akcí " vše nepotřebné vyhodit"
bez jakékoli nostalgie. Je to tak těžké!
Tak vám je ukážu.
Vyrábějí krásné věci.

Posledním nákupem byly italské a franc. sýry a hlavně
pagáčky, koláče a moje oblíbené řezy.
Samozřejmě že jsem si koupila i jiné sladkosti přímo do pusy.






























Nechte se unést sluncem, teplem, veselou a radostnou pohodou
v teplých zářijových dnech.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....