Týden radosti a smutku



Minulý týden se konečně splnilo moje velké přání - na vlastní uši a oči slyšet a vidět zpěváka Roda Stewarta.
Těšila jsem se a zároveň se obávala, aby mě nezabránil nějaký moribundus, který by ohrozil můj
očekávaný prožitek. Dostali jsme vstupenky vloni pod stromeček od dcer.

Můj oblíbenec ( od 70ých let ) nezklamal, byl úžasný.
Známé písně, jeho energie a skromnost mě uchvátily.
Byl usměvavý, chodil mezi lidmi, vykopával balóny se svým podpisem do hlediště.
Nechal k sobě chodit fanynky, které se nahrnuly dopředu k podiu.
Na vysoké plátno, tvořící kulisu, byly promítány fotografie,
které nám přiblížily průběh jeho života.
Jeho vztah k rodičům a sourozencům mě dojal.




Týden před vystoupením byl povýšen princem Wiliamem do šlechtického stavu a získal titul Sir.





Na plátně se objevily o jeho záliby a oblíbené nebo milované osoby.
Mimo jiné i skotští dudáci, fotbalový klub Celtic.....
Ženská část kapely se převlékla do kiltu.
Obecenstvo. Zasvítil si na nás, aby se podíval, jestli se dobře bavíme. A ani jsme netušili, že se fotografie objeví na plátně.





S tatínkem ?



Ke konci koncertu se snesly ze stropu na diváky mafukovací balony. které odpinkával on i diváci.


Tady už všichni stoupli.



Na začátku koncertu se rozvinulo šapitó a na konci zatáhlo.

Byla jsem nadšená a poskakovala jsem cestou k autu a pobrukovala jsem si písničky.
Celý týden jsem si pouštěla jeho CD a vzpomínala s úsměve na vystoupení.


A v pátek se objevila hrozná zpráva:

odešel LEONARD COHEN.

Velký poeta a skladatel písní a básní.
Zpíval o životě.

Já jsem na něho tento rok hodně myslela a říkala jsem si, že by v roce 2017 mohl zase vystoupit v O2 Areně.
Vždycky jezdil po čtyřech letech. Byla jsem na koncertech v roce 2009 a 2013.
Zemřel v pondělí 7.11. t.r. - možná jsme v té době byli na koncertu Roda Stewarta.
Je mi to velice líto.
Patřil do mých oblíbených interpretů od začátku 70ých let.




Určitě znáte jeho modlitbu " aleluja " Hallelujah nebo Suzanne.

Bůh Vám žehnej Leonarde Cohene.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....