Mám se tak tak všelijak



Adventní čas mám hodně ráda. A Vánoce jsou pro mě nejkrásnější svátky
plné romantiky, zkrášlování domova a s pohodou v duši.

Umyla jsem jen dvě okna v největší obytné místnosti, kde se zdržujeme nejvíce kromě ložnice.
Od května ( kdy jsem nosila v náručí Jonáška na kapačky ) mám velké bolesti zad - bederní i krční páteře.
Ne, nebyla jsem nikde, kde by mně možná pomohli, protože jsem líná a na velké bolesti a zimnici z nich už zvyklá.
Když mně zmasírují krční páteř, rozhodí se mi ještě víc bederní. Potřebovala bych masáže celého těla pravidelně každý týden, jinak se z toho nevyhrabu.
Novou sedačku využívá jen Jonášek, když sedí na opěradle a kouká a štěká na psy od souseda naproti.
Jinak spinká v téměř bílém křesle ve dne a v noci pod peřinou u mých nohou. Před tím mi ovšem olíže krém,
kterým jsem se namazala. Mám totiž hodně suchou kůži i vlasy.

Vůbec mně to nevadí, že jsem okna nestihla, hlavně, že svícny v okně svítí a vánoční nálada se dostavila.
Jedno mě trápí, že tady ještě nemáme vlastně nábytek, protože manžel je od rána do pozdního večera v práci.
Kvůli chybějícímu nábytku, mám věci naskládané v jediné třídilné nové skříni a pak v igelitkách a krabicích.
Momentálně jsem trochu rozrušená, protože nemohu nalézt všechny nachystané dárky.

Upekla jsem linecké, vanilkové rohlíčky a medvědí tlapky. Ještě budu péct dvoje nejpracnější cukroví.
Hrozně nerada těsto vykrajuji. Všude je mouka - na zemi i v šuplíkách. A pak ty zbytky od vykrajování,
i když spojené s ještě nepoužitým těstem, se začnou drolit ( přidám vždy žloutek ).
A trvá s tím práce hodně dlouho a moje záda trpí.

Mám novou troubu, kde jsou úplně jiné funkce, než jsem měla ve staré troubě.
A jedno moje cukroví ( jsem už třetí generace),kterému mu říkáme kočičince, se mně roztekly.
Byla jsem z toho vedle jak ta jedle a prováděla jsem zkoušky, kdy jsem na plechu měla tři kuličky,
které se mají proměnit v nadýchané pusinky, s různými funkcemi i teplotami, nakonec jsem jela domů a tam je pekla.

Také jsem on-line nakupovala v Tchibo - skříňku do koupelny a skříň určenou na úklidové prostředky.
Dopravní služba vyložila tři velké balíky. Sdělila jsem mladíkovi, že jsem si objednala jen dva balíky.
Platila jsem kartou a na první skříňku vyjela učtenka ( nebo co to teď je ) a na druhou vylezl takový cancour,
na kterém byla vidět jen konečná cena bez uvedení výrobku.
Aha, říkala jsem si, tak to je to EET.
A z přístroje už nevylezlo nic. Jen mi prolítlo hlavou, jak bych reklamovala.
Třetí balík si odvezl.

Vybalila jsem díly a u té skříně jsem nenašla návod na sestavení a zdálo se mi těch dílů málo.
Včera pozdě večer jsme zkusili s manželem dát skříň dohromady a zjistili jsme, že nám chybí tři stěny.
Tak !
Když jsem mu řekla, že jsem jeden balík poslala zpět, dovedete si představit, jak asi reagoval.
Dnes jsem do Tchiba zavolala ( linka zadarmo ) a svůj nedostatek pokorně přiznala.
Paní byla moc příjemná a druhou půli skříně mi doobjednala.

Objednala jsem na pile polena suchá na topení, přivezou je ve středu.

Jinak jsem za advent přečetla tři knihy. Budu referovat až po Novém roce.

Třetí den mně bolí levá ruka jak potvora. Mám zánět svalů.
Mám ji natřenou višňákem ( teď už vyrábí lékarny nesmradlavý ) a ovázanou.
V ruce neudržím nic. A protože mám velké bolesti, nemohu se na nic soustředit.

Včera a dneska je u nás hnusně, šero, inverze. Dokonce dopoledne mžilo.
A sníh jde kvapně dolů.
¨Jonáška jsem se před chvílí snažila dostat na zahradu, zvedl jen hlavu, zíval a ani se nehnul.



V neděli se u nás sejde celá rodina.
Ugriluji kuřecí stehna a křídla a manžel za mého dozoru udělá šťouchané brambory s osmaženou cibulkou.
Už se na ně moc těším ( na rodinu, ale na štouchané brambory také).

Nic nepřehánějte a vychutnejte si klid adventu.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....