Namrzlá krása




Květy na oknech jsem viděla naposledy snad před 2O lety.
Tenkrát jsme provedli výměnu oken také za dřevěná, ale s dvojsklem.
A bylo po kráse, vykouzlené mrazem.

Snímky jsou z okna v chodbě do sklepa, kde máme jen jednoduché sklo.
Jsou z minulého týdne, kdy teploty vzduchu klesly pod nulu.
Škoda, že jsem byla nemocná, protože podobně vypadala i okna ve sklepě.
S přibývajícím mrazem se námraza na oknech slila a zabrala celá okna bez obrazců.

Včera zase hodně sněžilo a bylo k večeru mínus 23°C.
Dnes je jen mínus 1°C a námraza na oknech se zcvrkla na polovinu.
Naštěstí se sníh ještě drží i na větvích stromů a z keřů jsou pořád velké hroudy.

Příroda je mocná čarodějka.
Vytvořila nádherné " broušené " květy.





Detaily :




Na této fotografii vidím po levé straně osobu. Že by anděl nebo někdo , kdo odešl do jiné dimenze?
Spíše jako anděl s dlouhými vlasy a s polorozpjatými rukami.
Já věřím na anděly a znamení.
Potkala jsem se s nimi mnohokrát.

Přeji vám dobrou náladu

dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....