U nás...




v sobotu krásně svítilo slunce a vše se venku třpytilo jak drahokamy.
Manžel se chystal řezat dřevo a já vařit.
Blik, přestala svítit elektrika.

Protože máme vodu ze studny a přestalo fungovat čerpadlo, rychle jsem naplnila varnou konvici zbytkovou vodou a
uvařila nám kávu v kastrole na kamnech.
Ještěže topíme krbovými kamny bez výměníku, měli jsme pěkně teplo.

Hustou bramborovou polévku jsem ohřála tamtéž na oběd.

Lidičky, my jsme si ten den tak krásně užili.
Přečetli jsme si noviny, časopisy, já knihu a manžel studoval nějaké návody a odpoledne s Jonáškem usnuli.
Šla jsem ven fotit. Sousedi si zestudny před hřbitovem pumpovali vodu do kýblů
na umytí rukou a na toalety.
Chtěla jsem rozpustit sníh na kamnech, ale manžel nesouhlasil, protože by se narušila
souvislá pokrývka sněhu. Šel s kýblama k pumpě.



Brambořík jsem dostala od Ninušky k svátku.
Daří se mu dobře, že?

Tady se mně líbilo, jak kouř u sousedů stoupal krásně vzhůru.


Silnice na dvě strany před naším domem.
Sypali pískem, není rozjetá, vypadá jako silnice na horách.
Jak vidíte, nebydlíme na pustém ostrově, máme hodně sousedů.



Výše kostel a hřbitov, hroby jsou pod sněhem, čouhají jen náhrobky.

Foceno od silnice přes část našeho sadu ke kostelu.





Vánoční výzdobu ještě máme a svítíme neustále.
Čas vánoční trvá až do 2. února.
Jakmile se sbalí vše vánoční, chybí mně ta krása jedličkových větví.
Ale nastává čas, kdy se nahradí předpěstovanými narcisy.


Mějte se všichni radostně a pohodově.

Moc se mně líbí vaše komentáře, a nejen u měÚžasný

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....