Co jsem četla



Letos byla báječná zima:
po odpolední procházce a focení s Jonášken jsem si uvařila zázvorový čaj,
Jonáškovi jsem dopřála 5 psích piškotků ( to je náš rituál ),
Sedla jsem si naproti krbových kamen a pod lampou jsem si četla.
A že jsem toho přečetla !
Venku byla tma, u nás hořel oheň, Jonášek spinkal,
ideální čas pro čtení.


Jde o ženský román.
Líbil se mně obsah i styl psaní.
A zároveň je i k zamyšlení nad dětmi, které se vracejí jen tehdy,
když ony se samy rozhodnou, že přijedou na návštěvu, někdy za několik let.
A rodiče trpí jejich nepřítomností i tím, že o nich nemají zprávy.
A ostatní děti se cítí opomenuty.

Nebojte, konec dobrý, všechno dobrý - bude nesmělé sblížení.

Víc už neprozradím.












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....