Práce z domu

Právě před měsícem odletěla dcera do Španělska kvůli zdravotnímu stavu.
Od doby, kdy v pěti letech vstoupila do mateřské školky, byla neustále nemocná.
Záněty horních cest dýchacích, které sklouzly na záněty průdušek a dále na zápal plic.
Samá antibiotika, dlouhá rekonvalescence, den nebo dva ve škole a znovu.
Vysoké horečky nad 40°. Fibrilní křeče.
Závěr : polyvalentní alergička a astmatička.
První stupeň na ZDŠ až do sekundy na gymnáziu dělala externě.
Každý měsíc jsme ji vozili na jeden den do školy, kdy byla vyzkoušená ze všech předmětů a
musela si ve sborovně napsat chybějící písemky.
Naučila se zodpovědnosti, samostatnosti. Pomohla jí její ctižádost.

O svatém týdnu onemocněla a na maturitu jsme ji odvezli ve vysokých horečkách a
pořád usínající po injekcích od alergologa.
Chtěla na ni jít v řádném čase, už jí bylo jedno, jak to dopadne.
Hlavně aby ji měla a mohla se hlásit na VŠ.
Byly to pro ni i pro nás hororové dny.

Lékaři mně říkali, že se to obvykle v pubertě zmírní, bohužel se tak nestalo.

V říjnu se vrátila z Anglie, do Vánoc byla dvakrát nemocná,
Vánoce prospala v horečkách a strašném kašli a v lednu znovu.

Proto se rozhodla, že pojede do teplejší země k moři.
Vlhký a čistý mořský vzduch jí vždy pomohl.
V 11 letech byla u moře s Mořským koníkem, pak v léčebně v Janských lázních.
Tam byla však tři týdny nemocná a byla celý den na pokoji sama.
Vždycky, když se s námi loučila u výtahu, tak se jí klepala bradička.
Určitě pak na pokoji plakala a já jsem brečela v autě.

Koncem ledna odletěla do Madridu, kde navštívila na dva dny kamarádku.
Ta má byt skoro u pláže. Už tam se jí udělalo lépe, sliznice splaskly.

Ona je taková šprýmařka a popichovačka.
Napsala nám, že je tam jaro 20°C. A připojila foto.





Následně odjela do Valencie, kde měla zaplacené ubytování a
koupila si v sekáči kolo a jezdila na něm do práce i na výlety.

Poslala nám foto a napsala:
Tudy jezdím do práce. A co Ty , tati ?



Hlady neumřela, chodila nakupovat na trh a libovala si,
že ovoce a zelenina a rybí speciality jsou levné. Vařila si sama.



Na pláži si otevřela svůj home office.





Někde u hradu na výletě.
Vidím, že je šťastná, uvolněná a zdravá. Usmívá se.

Nebylo to poprvé, kde byla úplně sama, ale vždy mám obavy.
Sama v noci v uličkách, na výletech....Chtělo by to parťáka.
Její přítel nemůže pracovat přes počítač, má velice dobrou práci.
Na dovolené a výlety o víkendech jezdí všude spolu, ale nedostal žádné volno .

Při odletu z Barcelony 28.2.,kdy jsem psala a zveřejnila tento článek, bylo skoro 23°C.




Přesedala v Curychu, choulí se v kabátě u jezera.
Při pohledu na tu studenou vodu jsem se i já otřásla.







P.S. V hrůze teď o půlnoci 2.3. jsem snad jsem napsala vše, co bylo dříve a doufám, že se článek uloží!
P.P.S. Už je doma a poslala nám hodnocení, jaké jí dali studenti fakulty za její semináře. Psali o ní velice krásně.


Omlouvám se.

Opravila jsem jednu malou chybu a zmizelo 3/4 článku i fotkami.
Začala jsem dopisovat a vkládat fotky a zase mně při při ukládání dopsaný článek zmizel.
A teďpotřetí, už mně tady nic nezbylo.

Až se uklidním, tak snad budu schopná torzo článku dopsat a doplnit fotky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....