Gratinované filé po francouzsku





Gratinované filé


500 g filé ( koupila jsem filé Mylord z mořské štiky peruánské, tažné sítě Tichý oceán ), BEZ PŘIDANĚ VODY A

CHEMICKÝCH PŘÍSAD ( jsme dva, dala jsem 300 g )

O,125 l kyselé smetany ) použila jsem mléko s máslem a citronem )

5O g tvrdého sýra ( nastrouhala jsem hermelín )

50 g slaniny

1 středně velký okurek

20 kaparů nebo další okurek

1 lžíce hořčice

citron

sůl

máslem vytřeme pekáček


Nejdříve uvařím brambory.

Kousky filé pokapeme šťávou z citronu a necháme chvilku odležet.
Opečeme nakrájenou na kostičky slaninu.
Filé posolíme, naskládáme do pekáčku nebo zapékací misky a potřeme hořčicí.
Na jednotlivé porce klademe nakrájené okurky, případně posypeme sekanými kapary nebo další okurky
a kostičkami opečené slaniny.
Vše zalijeme kyselou smetanou a posypeme strouhaným sýrem,
okolo přiložíme půlky oloupaných vařených brambor.
Zapečeme v troubě do růžova.



Také mám pomocníka, no, spíše mlsouna.



Filé pokapané citronem odpočívá dokud neosmažím slaninu.






Tuto úpravu filé máme nejraději.
My totiž ryby moc nejíme.

Dobrou chuť !

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....