Minulý týden




byl týdnem " blbcem "

Začalo to návštěvou prodejny mobilů mé sítě, kde jsme požádala o lepší tarif.
Byla jsem zvědavá, zda mně ho sníží.
Dozvěděla jsem se velice nepříjemné zprávy.
4 roky jsem platila nehoráznou platbu, byla v ní započítána i služba,
kterou jsem asi 3 x odhlašovala ( telefonicky )!

Platila jsem navíc internet - 10 G !, kerý nemám možnost užívat a nevím, kde se u mě vzal.
Takže abyste rozuměli, platila jsem iternety dva!

Strávila jsem v jejich prodejně přes hodinu.
Poněvadž jsem technický a elektronický antitalent,
pořádně jsem mu nerozuměla, zvláště když se chodil asistent několikrát ptát za roh a
pak to zase přepočítával ( stalo se to třikrát ).
Hlava mně šla kolem a měla jsem pocit, že mně mozek vybuchne jako papiňák.
A bylo tam příšerné horko!

No nic, říkala jsem si, podívám se na ty papíry doma. Ještě mně od nich přišly 4 sms.

Pospíchala jsem přes celé město do restaurace na oběd s kamarádkami.

Večer jsem se k papírům nedostala, protože jsme s manželem hledali jiné papíry.

Následující den byl totiž ohlášený dovoz nové postele.
Hledala jsem fakturu o koupi i za dopravu - platili jsme předem v prodejně.
Pak už jsme hledali oba a pořád jsme se přesvědčovali, kdo z nás ty papíry vzal do ruky.

Já jsem to nebyla, neboť mně druhý majitel sepisoval název filmu, který bych chtěla vidět.
Nákup byl spojen s kafíčkem a šťávou s citronem a meduňkou.
S nadšením jsme se všichni rozpovídali o Toskánsku, o filmech, knihách i o politice ( nenadšeně ).
Také jsem si vyzkoušela všechny postele - i ty za 250 tisíc !

Při hledání jsme vzpomínali jakou velikost měla účtenka.
Hledali jsme do jedné hodiny v noci. Spalo se mně hrozně špatně.

Druhý den přijeli s postelí, kterou i smontovali a dali i matrace, které jsme koupili dříve.
Pomalu jsem se nadechovala, že se jim přiznám, že nemáme žádný papír, když jsem uviděla,
jak jeden z mladíků drží v ruce několik papírů.
Byla to faktura za postel společně s platbou za dopravu.
Vůbec jsme si s manželem neuvědomili, že jsme ty papíry vůbec nedostali.
Dodávají ji při dovozu zboží. Spadl mi kámen ze srdce.
Mladí muži, dopravci, byli velice příjemní a milí.

Naše radost z postele byla veliká. Hned jsem ji čistě povlékla a blaženě jsme si lehli.
Ovšem ráno! Měla jsem bolesti celého těla, jakoby se mně přemístila páteř a žebra do břicha.
Každý krok byl bolestivý. Panebože, koupili jsme špatnou matraci !
Po letech hledání a ležení na mnoha matracích v mnoha obchodech,
koupíme blbou matraci a budu trpět až do konce života.
Moje nálada byla pod bodem mrazu.

Tato nálada se citelně zhoršila večer po přečtení zpráv a smluv o prodloužení používání mobilní sítě.
Nikde jsem nenašla ani Ň o částce, kterou budu platit od následujícího měsíce.
Zato jsem zjistila, že Internet s 10 G zmenšil na 1.5 G ( ten s telefonem odhlášen poprvé v roce 2012) a
můj mobilní internet, který užívám k NB tady na faře ) wifinu máme jen doma ) mně snížil také na 1.5 G.
Jsem už tak rozzlobená, člověk nemá žádnou šanci ( pokud je tak tupý jako já ) se dobrat k dobrému konci.
Nezbývá mně, než se tam zastavit znovu.
Hlavně ať mě neobsluhuje ten mladík, který mně nastavil platbu, o jejíž výši nemám ponětí,
ale s intenetem mě pořádně vytočil.
Možná se budu zase divit.
Držte mně, prosím, pěsti, ať se dostaneme na dobrou čásku a vše bude v pořádku ku mé spokojenosti.
Ještě jedna otázečka:. nevíte někdo, na jak dlouho mně vydrží 1.5 G na měsíc na internetu ?
Prosím, prosím o radu.


Vím, že aleje se obnovují celkově. Došlo i na nás.
Jednu stranu osázeli asi před 5 lety a nyní je vysazena protější strana.
Přesto, že jsem s tím byla předem seznámena a uznala jsem potřebu kácení a vysazení nových stromů,
mračila jsem se, když jsem alejí procházela. Mračím se na celý svět.
Mizerné počasí, rozbahněné zahrady, znovu vyřizování ohledně internetu a kdoví co ještě.

Manžel se ke mně mrzoutovi solidárně připojil.
Včera někde odložil, ztratil ? klíče svoje i naší nejmladší dcery.
Ráno jsem mu velice nerada půjčovala moje klíče s upozorněním, že žádné náhradní nemáme.

Radši už přestanu psát, abych vás mračounstvím nenakazila

dáša


Nová alej - tunelu ze stromů si už neužiju.





Naše nová postel, byla zlevněna o 5O%.




NEBERTE MĚ VÁŽNĚ, nejsem dlouhotrvající mrzoutÚžasný

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....