Muzikál West Side Story



Článek o nevšedním zážitku jsem chtěla zveřejnit minulý týden.
O víkendu jsem se věnovala zahradě.

V pondělí jsem zaslechla v radiu smutnou zprávu.
Odešla vynikající zpěvačka Věra Špinarová.

Je mně to nesmírně líto.
Měla jsem ji velice ráda.


Ve čtvrtek minulý týden jsme shlédli v Kongresovém centru
muzikál West side story.

Všichni vystupující jsou členy Divadla na Broadwayi v New Yorku.

Představení bylo fantastické.

Ta dynamika, vynikající výkony pěvecké, baletní a herecké.
Fascinovaly mně barvy.
Nebylo žádné hluché místo.

Fotila jsem jen málo, protože bych přišla o kousek děje.

Všichni diváci se v křeslech ani nepohnuli.
Byli jsme vtažení plně do děje.
Představení proběhlo v jejich rodné řeči.
Po stranách běžel překlad.
Neměla jsem vůbec čas na překlad koukat.
Přišla bych o hodně.
Vystoupení bylo natolik zřetelné, že jsem ani neviděla
nikoho přede mnou, že by tam otočil hlavu.
Viděla jsem tento muzikál jako film,
ale naživo to bylo nepřekonatelné.

Prostě úžasný zážitek.


Fotografie jsou ofoceny ze zakoupeného programu.

Ty rozmazané a focené z dálky jsou moje.
Fotit se smělo.
Ale nebyl fakt čas.










































Poslední dvě fota a fota od spoda 3, 4,10, 11 a 12 jsou moje.
U čísla 10, 11, 12 jsem nestihla ten okamžik, který jsem chtěla fotit.

Přeji vám úsměv na tváři a plno jarních radostí

dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....