Jiří Tichota 80




V sobotu jsme jeli do Prahy na koncert Spirituál kvintetu
k výročí 80. narozenin Jiřího Tichoty.
Měl pozváno několik hostů a děkoval jim , že nikdo koho požádal, neodmítl účast na koncertu.
Pan Tichota je poslední z žijících zakladatelů Spirituálu ( v roce 1960 ).
Dělali si legraci, že měl sladký život dítěte, protože si vlastně 57 roků jen hrál

Koncert byl báječný.
Plný radosti, pohody, písní a jemného humoru na adresu pana Tichoty.
Zpíval celý stadion - asi 10 tisíc lidí.
Jedním slovem pohoda.

Na Spirituál chodíme s manželem a s přáteli
už přes 40 let před Vánocemi.
Jde o náš adventní rituál.

Vzpomněli jsme si pozdě na koupi lístků.
Zbylo jen pár lístků na velice nevýhodném místě.
Focení bylo povoleno, pití jsme mohli mít při koncertě u sebe ( chlapi, kromě mého)
měli kelímky piva.

Fotila jsem vlastně boční panel ve stejného úhlu se sedadlem.
Postavy jsou velice protáhlé a síťovité.
Kdyby neoznámili hosty a nebylo by to napsáno, kdo je na jevišti,
ani bych nepoznala, kdo tam je. Jedině podle hlasu a písniček.


Jiří Tichota

Paní Tichotová

Marek Eben

Nezmaři

Robert Křesťan a Druhá tráva

Wabi Daněk


Pavlica a Hradišťan

Dagmar Pecková zazpívala nejkrásnější árii z Carmen.


Jako přídavek zazpívali všichni vystupující " Jednou budem dál ".
( Pro současnou dobu opět výstižné! )

Jako vždy nechyběl František Novotný, který na tři slova od diváků napsal
čtyřslokovou vtipnou báseň na oslavu pro pana Tichotu.
Obdivuji ho, na tři pro mě nemožná slova složil překrásnou a oslavnou báseň.
( Pan Novotný složil mnoho textů pro Spirituál i Nezmaře.)

Koncert trval bez přestávky ( vyzvali, že si klidně diváci během koncertu
mohou odskočit nebo si jít koupit něco k pití ) přes 3 hodiny.
Dobře naladěni jsme po cestě domů zpívali jejich písničky.

S pohodou v duši i nostalgii při vzpomínkách na plně naplněného souboru Spirituálu.

Přeji vám spoustu příjemných zážitků nejen na koncertech, ale i na jiných akcí i na zahradě.

Děkuji vám velice za vaše milé komentáře,
které mě dojaly a brečela jsem, že vás ještě moje články a já, ještě zajímají.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....