Lehký italský nákyp





Mám ráda nákypy všeobecně.
K práci potřebujete jen nůž, prkýnko, nanejvýš pánvičku a zapékací mísu.

Italský zeleninový nákyp


Ingredience pro 4 osoby:


2 žluté a 2 červené papriky
4 středně velké cukety
200 g mozzarelly
50 g černých oliv ( nedala jsem, manžel nemá olivy rád )
sůl
čerstvě mletý pepř
2 stroužky česneku ( dala jsem 4 - máme rádi česnek )
svazek bazalky ( dala jsem sušenou )
6 lžic oleje ( na zeleninu používám olivový )


Papriky nakrájíme na hrubé proužky a v troubě opečeme
až slupka popraská a stáhneme ji.
( Byla jsem lína a pekla jsem papriky na půl a červená se velice špatně loupala,
tak ty další půlky jsem nakrájela po upečení na proužky, slupka šla dolů raz dva. )


Omyté osušené cukety ( neloupat) nakrájíme na plátky.



Mozzarellu nakrájíme na plátky a
s paprikou, cuketou naskládáte
do vymaštěné formy, osolíme, opepříme, přidáme olivy.
Nasekaný česnek s nasekanou bazalkou smícháme s olejem.



Dáváme do studené trouby a pečeme 25 - 30 minut
při teplotě "
el. trouba 200°C
horkovzdušná 180°C
plynová stupeň 3


Příloha bílé pečivo.

Dobrou chuť S vyplazeným jazykem

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....