Zahrada v druhé půli května



Letos kvetly tulipány a kosatce hodně dlouho.

Ovšem šeříky a červené a růžové pivoňky odkvetly během pár dnů.

Miluju pivoňky, ale poprvé měly úplně všechny málo květů.
Bílá pivoňka, mívá více než 30 květů. které se rozvalovaly
skoro dva metry až na trávník, a to i přes pevnou oporu.
Teď kvetou květy tři ! a oporu ani nepotřebují.



Hyacintovec ?


červené tulipány odkvetly druhý týden v květnu.


Tihle krasavci a žluté tulipány kvetly přes tři týdny.


Pupeny Andromedy. Naplno nekvetla !?



Růžově-červené se přestěhovaly pod lísku a kvetly později do minulého týdne.




Nevíte náhodou, co je to za kytka ?
Mám ji 4 roky, kdy vůbec nekvetla a listy ležely naplacato na hlíně v květináči.
Napřed jsem je zalívala, nic, vykašlala jsem se na ni a dva roky nezalívala.
Listy byly zelené a připláclé i v zimě. Všichni nad ní kroutili hlavou.
Letos se přestěhovala na faru, a světe div se, objevily se tři vysoké stonky a každý měl květy
v jiné barvě ??? Kvetly od spodu. Modrá, růžová, bílá.
Už odkvetla, stonky ustřihnu a uvidím, co se stane.
Jemné květy se mně moc líbily.
Zrovna tak mám ráda drobné květy dlužich.

v
Begonie na severní straně, kam nakrátko zabloudí slunko.




Naše zlatíčko Jonášek se podruhé v květnu poválel v něčem na něčí louce.
Ovšem tentokrát byl odér o hodně silnější. Obrátil se mně žaludek.
Byla jsem na dvoře, když se vracel.
Sotva se objevil u brány už jsem na dálku cítila ten smrad.
Vysprchovala jsem ho, umyla šamponem, vytřela osuškou a zabalila do deky.
Za hodinku přišel na dvůr a zahříval se na studni a blaženě usnul.

Mějte se spokojeně a krásně

dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....