Jonášek na výletě




Včera odpoledne jsme jeli na výlet do Sobotky a Vesce.
Manžel někde objevil, že ve Vesci je spousta dřevěnek.

Poněvadž jsme neměli kávu doma po obědě ( uvařila jsem plněné papriky s rýží ),
stavili jsme se nejdříve v Sobotce v cukrárně.
Objednali jsme si ledovou kávu a manžel ovocný řez a já věneček.
Tak hezky se na mě smál za sklem chladícího boxu. Byl vynikající - tradičně
krém, ale méně, a hora šlehačky. Mana nebeská.

Fotografie z města a vesničky bude v následujících článcích.
Manžel vedl Jonáška, já jsem fotila. Za 4 hodiny, včetně cesty tam i zpět, jsem vyfotila 222 fotek.

Veké překvapení nám připravil Jonášek.
Ve Vesci běhal volně ( do vesničky nejezdí ani autobus, ona je na " konci světa " ).

Jako vždy jsem se zdržela focením a ani jsem nevěděla, že manžel Jonyho pustil z vodítka.
Šla jsem pak pomalu za nimi a proti šel mladý pán a smál se a řekl mně, že pejsek byl v bažinci.
Ve vesničce bylo hodně bažiců, dokonce i jezírka v zahradách byla pokrytá bažincem.

Už jsem viděla Jonáška, jak vyběhl břeh od žabince.
Volám na manžela: " nenech ho pít z bažince, bude mít průjem "!
Manželovi jsem vynadala, že ho pustil z vodítka.

Odpověděl mně, že se přece musí proběhnout a že Jonášek se vykoupal v bažinci.
Úplně jsem zkoprněla. Bažinec měl silnou vrstvu, ani nebylo vidět místo,
kam skočil do vody. Žabinec se hned zase uzavřel
Jony se válel v trávě a vypadal spokojeně.
Myslela jsem, že bude celý zelený, ale asi se v trávě očistil.
Ovšem odér byl značný.



Asi mu bažinec i chutnal. Jeminkote, teprve teď na fotce vidím houbu.

Cestou zpět jsme viděli dva velké dýmy v jedné z vesnic.
Manžel večer četl na natu, že někdo úmyslně zapálil dvě haly se senem a hořelo i pole.
A bylo tam napsáno, že v našem v okolí se spustil déšť a v naší vesnici ( byla v článku jmenována ) obrovská průtrž mračen.
( Dnes je článek na netu delší a už tam název není. )

Po příjezdu domů jsem ho vydrhla šamponem a osprchovala, vydrbala a vypustila na dvůr.

A já jsem pospíchala zalévat záhony vodou s hlísticemi proti slimákům.
A za čtvrt hodiny se spustil tak obrovský liják, že přes něj nebylo skoro vidět.
Tak a 750 Kč za hlístice je fuč.

Jony se zahrabal do polštářku a spal a spal, ani se nechtěl jít o půl noci ven vyčurat.
A dnes spal do 11 hodin. Teď spí zase v kuchyni na pohovce v polštářích.

Venku je strašné vedro, které špatně snáším a manžel miluje.
A já jdu voskovat dřevěnou podlahu.
Jedna jobovka - odešl filtr v autě, vůbec nevím, kolik to bude stát.
Tento měsíc jsme už platili elektřinu na faře - přes 30 tisíc. V loni tu pracovala ještě míchačka.
No jo, peníze budou i když my tady nebudem. Ale kde je máme vzít ?
Auto je staré a má najeto spoustu kilometrů. Loni jsme už platili 4 ostřikovače.
A je pro nás nezbytné, manžel jezdí každý den do práce .

Děkuji vám, že mě navštěvujete a vaše komentáře mně vždy moc potěší.

Přeji vám krásný poslední den července

dáša

P.S. Prosím vás o shovívanost při mých chybách v psaní, nevidím tečky a čárky a také mnohá písmenka mně splívají.
Děkuji vám.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....