Komíny jsou hotové




Poslední týden v červnu, jak už jsem psala v minulém článku,
nastoupili kominíci k vyfrézování komínů a vyvložkování.

Nejprve jsem musela v kuchyni odstranit police a pokrýt folií
nábytek ve třech místnostech.



V tom horku jsem se při přetahování folií strašně upotila.
Roztahování jemných velkých folií mně dala dost zabrat.

Jonášek se moc divil, co že se to tady děje?

Nejraději byl se mnou v ložnici na posteli.





Hotovo.
Stihli to za 4 dny!
Jak slíbil,tak dodrželi.
Pracovali nepřetržitě od rána do osmi večer.
Byla strašná vedra.
Nabídla jsem jim, aby se u nás osprchovali ( vypadali opravdu jako správní
kominíci, černí od hlavy k patě a z obličeje byly vidět jen oči a ústa ).
Nahlédli do koupelny a s hrůzou v očích i v hlase zvolali, to ne,
proboha to ne, zaprasili bychom vám ji.
Omyli se do půl pasu hadicí s vodou z pumpy.
Kdykoli jsem jim uvařila kávu, vypili ji naráz ve stoje a zase do práce.

V komíně ke krbu a kachlákům byly různé výstupky, hodně se nadřeli,
vložka tam šla natlačit hodně těžko.
Řekl mi, že za posledních 10 let takový těžký komín nedělal.
Firmu z Železného Brodu a její zaměstnance musím jen chválit.
A propos - uklidili po sobě.
Dávám jim jedničku s pěti hvězdičkami.

Dnes u nás jemně hustě poprchá, ale je horko a zátěž tři.

Děkuji, že jste se přišli podívat a
přeji vám radostné letní dny

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....