Mezi Jízdou králů a červencovými svátky



Jízda králů se odehrála v neděli.
V pondělí jsme s manželem jeli na hřbitov zapálit svíčky a
vytrhat plevel,který se protlačil mezi hrobkami.
Po obědě mě pozvala kamarádka Tánička na jejich zahradu.
Manžel šel na náměstí , kde se hrál plážový volejbal.

Bylo to báječně strávené odpoledne. Neviděli jsme se skoro třičtvrtě roku.
Zjistila jsem, že v zahradě mají velké změny. Velká pergola a bazén.
Zdenek ( její mnažel mně ) mně říkal, žeTáňa bazén rezolutně zamítala .
Nastalo horko a vnouček se chtěl koupat a plavat.
Hned v ten den vpodvečer se vydali koupit bazén.
.Co by babička neudělala pro svého vnoučka, že?

Zdenek je moc šikovný, pergolu vyrobil bytelnou a perfektní. Na střechu ještě položil panel,
v němž se ohřívá voda do bazénu a nové sprchy.
"Táňa plánuje, já vyrábím" smál se.
Hodně jsme se nasmáli, pili kávu, víno a také jedli.
Domů jsem přišla o půl 11.

V úterý manžel umýval okna, a to vám řeknu, hodně velká.
Já jsem dělala takové ty domácí práce a chodila s Jonáškem na procházky.

Odpoledne jsem byla navštívit naši třídní profesorku z gymplu.
Měla jsem velkou radost, že vypadala o mnoho lépe.
Nohy jí neslouží, ale měla dobrou náladu.
Minulé skoro dva roky si prožila hodně bolestí. Zavinili je v nemocnici,
kde ji cévkovali a zanesli jí nějakého streptokoka a z toho měla strašné bolesti ledvin a
vůbec močových cest s horečkami.
Žije, chudinka, sama.
Do dneška užívá antibiotika! Když je vyřadili, měla zánět zpět.

Chodí ji navštěvovat několik spolužáků.
Myslím si, že moc jí pomohl spolužál Pavel, který ji předal na mechanický vozík a vyvezl ji ven.
Dokonce s ní a svojí manželkou zajeli na hřbitov, kde nebyla kvůli nemoci několik let.
Velice ji tím pozvedl po psychické stránce, což je moc důležité.
Pokud pobývám na Slovácku, chodím k ní obden a ve zbývajících dnech se setkáváme s holkama z gymplu.

Fotku jsem stáhla z mailu a neumím ji zmenšit.

Všechny vás vesele zdravím a přeji povedený konec poloviny prázdnin ( prázdniny - nejkrásnější pocit )

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....