V zahradě koncem června




Tento způsob jara a léta je zvláštní.

Tulipány a narcisy kvetly dva měsíce. Do toho kvetly kosatce a červené pivoňky.
kterých jsem si vůbec nevšimla. Viděla jsem jen spadané okvětní plátky.
Ostatní pivoňky měly jen 2 - 4 květy.

Zasetá a zasazená zelenina byla mizerná, takže taky nic.

Ale růže mě příjemně potěšily.
Po zimě, kdy se zdálo, že zmrzly, jsem je ostříhala až k zemi.
Větve byly úplně černé bez života.
Všechny obrazily a nasadily, kromě jedné, poupata.
Vyplela jsem všechny záhony.

Bylo horko, každý den jsem zalévala hadicí , vodou ze studny záhony a trávu na dvoře.
Protože dlouho nepršelo, nebyla v sudu žádná voda.



Sibiřské kosatce kvetou později.


Planá růže - asi před 7 lety jsme vykopali u silnice dva malé oddenky.
Někde jsem četla, že se se ty růže jmenují rosela.
Nyní jsou z nich rozložité keře.


Sušila jsem pvní bylinky - tady tymián.









Bílá pivońka měla vždy tolik květů, že i když byla podepřena, měla obrovské květy, které ležely až na trávě mimo záhon.
Byla to veliká krasavice a doufám, že příští roky bude zase obalená květy.
Dlužichu miluju pro její něžné květy.



Vařila jsem jahodový džem - letos jen pár, ještě mám z loňska.
K zavařování jsem si připravila malé občerstvení.

Lilie se každým dnem rozkvetou do plné krásy a vůně.


Begonie mám moc ráda.

Měla jsem milou návštěvu - kamarádku, spolužačku z gymplu.
Jeli s manželem ze Zlína na nějakou akci do HK a stavili se.
Byla jsem moc ráda. Vůbec jsme si nestačili za celé odpoledne všechno říct.
Dostala jsem od ní nádherný modrotiskový polštářek.

V domě v chládku spala dvě zvířátka :





Přeji vám příjemný večer a v noci krásné sny

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....