Naše modelka




Minulý pátek jsem plela mezi jahodami.
Z jahodiště byla džungle.
Byla jsem tak rozjetá, že se mně ani nechtělo jít do kůlny pro rukavice.
Celou dobu jsem si úpěnlivě říkala, jen ať se nedotknu holou rukou slimáka!
Ona to není slast dotknout se jich ani v rukavicích.
Jsem zlá a nabodávám je na klacek jako ražničí.
Přitom jim strašně nadávám: " Vy mrzáci jedni hnusní, tady nemáte co dělat."

Zničeho nic se pohnuly listy jahod. Zaostřila jsem a hledala zdroj pohybu.
Á, tady je !
Utíkala jsem do domu pro foťák a doufala, že neuteče.
Vrátila jsem se mezi jahody a nic!
Mrzutě jsem odložila foťák na trojnožku na fazole. Dřepla jsem, že budu pokračovat v pletí.

Najednou jsem uviděla naši modelku na tom samém místě.

Je překrásná!
( Manžel se šklebil, když jsem mu ukazovala fotky.)

Tady ji máte :






Velký kus jako mužská ruka.
Možná to byl ropušák.
Že by to byl spíš model ?

Užívejte si léto v radosti - ať na slunci nebo ve stínu.
Nebo na kanapi.

dáša

P.S. Jonášek pořád spí. Vylézá, jako já, až vpodvečer a nejčilejší je kolem 22. hodiny.
To si pak povídá se všemi pejsky v okolí našeho domu ( jen soused jich má 5 )Úžasný

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....