Koncert v Kongresovém centru




Úplně náhodou jsem zahlédla na Netu, že v říjnu přijede
moje oblíbená zpěvačka z dětství.
Můj obdiv mě neopustil ani po těch mnoha letech.
Poslouchala jsem ji ( i jiné zpěváky ) v posteli pod pěřinou
z tranďáku na Radiu Luxemburk.

Manžela jsem pověřila, ať objedná lístky.
On zapomněl. Pak se v objevilo v radiu oznámení, že zpěvačka přidala ještě jeden koncert.
Už jsem se s lítostí vzdala koncertu, protože jsme měli velká vydání - za komíny jsme zaplatili 180 tisíc.

Naši vnuci hráli v Uherském Hradišti soft ball, chodili jsme na každé utkání.
Družstvo juniorů Joudrs Praha se stalo mistrem republiky juniorů za rok 2016 až 2017.
A náš vnuk byl prohlášen za nejlepšího hráče.

Fandila skoro celá naše rozvětvená rodina - přijeli i z Brna a z HK.

Po utkání za mnou přišli všichni mladí a popřáli mně předčasně k narozeninám
a podali mně v obálku a v ní lístky
na koncert Mirrelle Mathieu.

Vyrazilo mně to dech a rozbrečela jsem se.

Můj sen se po desetiletích splnil - viděla a slyšela jsem ji na živo.





Velice dojemná píseň o mamince.

Mireille Mathieu neztratila svůj hutně plný hlas, šarm, skromnost a milé chování.
Byla prostě úžasná. A krásná.
Dostala mnoho kytic a chodila si pro ně sama, ačkoli se jí ze šikmé plochy podia šlo hůře na podpadkách.
( Má vyměněný kyčelní kloub nebo oba. )

Tleskalo se ve stoje.

S 20 minutovou přestávkou zpívala od 19 do 22,30 hodin.
Po přestávce jsem při těch jejich písních bulela jak stará želva ( a nebyla jsem sama ).

Velice emotivní zážitek.

Kdyby ještě k nám přijela, určitě bych na ni jela znovu.

Přeji vám příjemný prodloužený víkend

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....