Netušila jsem



jak těžké je soužití s malým tvorečkem koťátkem.
Naše Mášenka je velice roztomilá, ale nikdo mě nevaroval,
že kotě se rovná malému děťátku, které začne lézt, a to velmi rychle.
( Chi,chich, pmatuji si brášku, který lezl dozadu jako rak a když zarazil o něco, začal strašně brečet. )

Přečetla jsem si několik knih a na netu, co všechno koťátko nutně potřebuje a
jakým způsobem ho máme vychovávat.

Hodně vymazlit - na to si Máša u nás nemusí stěžovat.
Chovám ji, chodíme od okna k oknu, aby se podívala, co se děje ve vesnici.
V noci mně spí na vlasech za krkem a přede tak hlasitě, že nemohu usnout.
Přitom mě pacičkama s vytaženými drápky masíruje a žužlá mně na kůži.
Jde ještě o reflex sání od maminky. Můžu vám říct, je to dosti bolestivé.
Jonášek spí přitisknutý k mému boku a hlavičku má položenou v místě mého srdce.
Ovšem, když se Máša rozhodne, že po nás bude skákat jako klokan, Jonášek vyletí zpod peřiny,
štěkne a běží spát na gauč do kuchyně nebo na křeslo v obýváku.
Jakmile seskočí z postele, Máša vyrazí za ním jako torpédo.
A začíná honička kolem dokola přes všechny pokoje.

První týden, kdy se spolu s Jonáškem oťukávali a Jony se její divokosti,
drápání a syčení bál,běhala jsem za nimi ve dne v noci.
Manžel klidně spal, prý vždyť ty si ve všem poradíš.

Také už je konec mého vstávání před osmou a Jonášek vstával v deset dopoledne.
Ráno před šestou Máša vyskočí jako na pérku a má tolik elánu,
že všichni rychle vypadneme z postele.
Máša leze na stůl !, na police, do tašek, sežere všechno, co není pečlivě uzavřené.
Toto jsem s žádným pejskem nezažila.
Tento týden po příjezdu večer z práce mně manžel řekl, že si myslel, že máme návštěvu.
Tady je plno hluku a povídání!

Ano, povídám si a hraju si s nimi, kárám, vyhrožuju a poučuju.
Někdy ( opravdu někdy ) zareaguje na mé pozdvižené obočí a silným hlasem řeknu " co" a
už skočí ze stolu na židli a nečeká na moje " tam děláš" !

DNES, dnes mě tak vytočila!

Leze i na příbornik, na kterém mám kytku a indiánskou misku s prstýnkama a hodinkama.
Miska byla vysypaná. Chyběl zásnubní prstýnek s diamantem po mé babičce.
Lezla jsem po kolenách a hmatala po zemi. ( Kvůli sítnicím nesmím sklánět hlavu. )
Nevěděla jsem, kdy to vysypala. Akorát ke své hrůze jsem si vzpomněla, že jsem ve čtvrtek luxovala a
pytlík s prachem skončil v popelnici, kterou popeláři včera vysypali.
Vůbec jsem ji neviděla, seděla jsem zády k příborníku a uskladňovala poslední usušené bylinky.

Bylo mně do breku.
Vynadala jsem jí a řekla, ať mně nechodí na oči.
Dobře mně rozumněla, schovala se za krbová kamna.

Manžel přijel k večeru z fotbalu v HK.

A začal hledat.
Po nějaké chvíli přišel ke mně a zeptal se" z které ruky chceš ? " Z levé"
Na dlani mu ležel babiččin prstýnek.
To jsem si oddechla.

Snídají s manželem.


Ráda sleduje okolí venku.

Řekli byste, že toto malé chlupaté neviňátko převrátilo život v naší rodině ?


Tady jsou moji miláčci boží.


Přeji vám dobrou noc a zítra pěknou a veselou neděli.

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....