Naši miláčci



Jonášek s Mášenkou se asi mají rádi.
Je až dojemné pozorovat, když Jonášek oblízne celý její obličejíček.
Nebo když si dávají pusinky.
Naštěstí oba hodně spinkají, Máša mimino a Jonášek jí dělá maminku.
Na pohovce spolu spí vedle sebe nebo se aspoň dotýkají.
V noci spinkají jako vagonky za sebou uprostřed postele mezi námi.
Jonášek rád usíná pod peřinou na mém boku a hlavičku má položenou
na mém rameni nebo na břichu.
Jakmile přikluše Máša, vyhrabe se z peřin a srovnají se do řádku za sebou.

Bohužel Mášenka se budí kolem čtvrté ráno.
Začne nahlas vrnět a chodí mně po hlavě a chce se dostat pod peřinu,
aby se mně přisála a hryzala na holé ruce, a přitom packama s otevřenými
drábky si mě plete s její maminkou.
Mám jemnou pokožku a kolikrát mám na ruce modřinu ( zrovna dnes ).
Já se bráním tím, že se zababulám od hlavy až k patám do peřiny.
Ona pak vzteky vyskočí do výšky a dopadne na mě jako pytel mouky.
A k tomu je hrozně hlučná, nadává mně, strašně vříská.

Tady spinkají jako nemluvňátka.


Mášenka objevila nerezovou výpusť ve vaně a vzhlíží se v ní jako v zrcadle.
Pak hrabe a chce se dostat pod špunt, myslí si, že je tam jiná kočička.
Takto i objevila cuplík na splachování WC.


Jonášek je smutný, když chovám a hladím Mášu.


Tento týden hlídám dceři Semmyho.
Dala mně v dvojím vyhotovením ( asi kdybych originál někde založila ) instrukce.
K tomu dodala, že mám zabránit, aby mu Jonášek bral hračky.
No jo, ale jak to zařídit ?
Jakmile jsem vytáhla lano, Jonášek se na něho vrhl a na Semmyho vyjel.



Při čtení jsem se moc nasmála a dívala se na veselého Semmyho jako na laboratorního pejska.




Mášenka bydlí a žere na ledničce.
Semmy ji honí a ona na něj vrčí.
Aby měla s Jonym klid, šla jsem na procházku s tím medvědemUsmívající se.
Pokyny "silnice" vůbec nezabraly, táhnul mě za sebou na ulici z jedné strany na druhou.
Bláto všude, špinavý jak čuňátko a já jsem měla boty těžké, jako bych v nich měla závaží.
Musela jsem ho dostrkat do sprchy. Musím říct, že držel. Myslím si, že se mu líbilo,
když jsem mu sprchovala břicho. Vydrbala jsem ho velkou osuškou.

Zalezl do pelechu a všichni jsme usnuli. Spali jsme dvě hodiny.

Mějte se všichni moc prima a děkuji vám za vaše krásné komentáře,
vždycky mě velice potěší a cítím podporu od vás. Ještě jednou děkuji.

dáša

P.S. Ačkoli psí kluci před chvílí byli venku, tak Semmy se vyčural na koberec ( světlý ) v knihovně.
P.P.S. Slyšela jsem nějaké praskání, myslela jsem si, že pochází z krbových kamen. Zbystřila jsem a seznala,že je to
z jiného koutu obýváku - Semmy rozkousal ucho od mého oblíbeného koše na vlnyNevinný.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....