Život s miláčky...



je dobrodružný a plný nepředvídaných překvapení.

Jak jsem psala v minulém článku, měla jsem týden na starost štěně australského ovčáka.
Chodila jsem s ním každý den několik kilometrů spíše běhu za ním, s vteřinovou zastávkou na čurání a kakání.
Moje krční páteř trpěla, každé trhnutí znamenalo velkou bolest nejen krční páteře, ale i hlavy od ní.
Uspokojení jsem cítila, že mně to rychlé provětrání přispělo ke shození 2 kil.
Jonášek má pročmuchající procházku. Mohla bych při ní číst klidně knihu.

U každého domu bydlí pejsek, Pan Pes nebo více psů.
Lítala jsem z jedné strany ulice na druhou.
Všichni psi za ploty strašně štěkali a za chvíli se rozštěkali všichni psi ve vesnici.
Někteří pilní obyvatelé už pracovali na zahradách a my jsme vzbuzovali velkou pozornost.
Bohužel jsem neměla čas odpovídat na dotazy, křičela jsem na ně v běhu odpovědi.
Prokličkovala jsem každou uličkou naší vesnice, mnohé jsem ani neznala.
Nyní mám přehled o všech domech a psech.
Proběhli jsme až k lesu nebo na druhou stranu do vesnice vzdálené 4 kilometry.
Pak jsem se najedla, Máša nadávala z výšky.
Byli jsem já i Semmy unavení a spali jsme všichni ( Jony, Máša na ledničce, Semmy a já )
2 hodiny v teploučku u krbu. Kluci chrápali nahlas.







Mášenka, když kluci spali, se odvážila na svůj záchod a schovala se vedle krbu za bedýnku s drobným dřívím.

Často chodí po stole, lince a ostrůvku! To u pejsků jsem neznala.


Semmy doma nemůže na pohovku v obýváku.
U nás nenápadně položil vrchní polovinu těla na pohovku.
Potom si sedl vedle mě a byl vyšší než já v sedě.
A najednou spal s Jonáškem na pohovce. Říkala jsem si, co by tomu řekla jeho panička s jejími přísnými pokyny pro mě.

Na co se Mášenka dívá ?

Koho sledují Jony a Semmy ? No přece na páníčka, který skládá dřevo na týdenní topení.
Skla ve dvřích jsou oslintané až běda.

Co se u nás děje, přišly na kontrolu Mášenčiny zvědavé sestřičky, no možná i kocourek.
Když jsem viděla, jak jsou pěkně kulaté, rozhodla jsem se Mášu vykrmit.
Pak jsem zjistila, že kromě dvou kočiček, jednou z nich je Máša, jsou ostatní hodně chlupaté.
A chytlo mě pokušení vzít domů ještě jednu pro změnu baculatou domů.
Hned jsem se vzpamatovala, že by nový už na venek zvyklý přírůstek vyvodil pro všechny divoký zmatek.


když se koťátka narodila, líbil se mně i tento kocourek. a protože jsem chtěla kočičku, vzala jsem si Mášenku.

Semmy u našeho chudého ozdobením stromku, který manžel odstrojil ( šlo to neobvykle rychle)
minulou neděli. Je pořád krásný a stojí u domu na dvoře. Je mně líto ho rozdrtit.


Mášenka ve spánku cvičí prostnou.

Na zahradu ke krmítku chodí párek bažantů. Sypu jim slunečnicová semena na trávník okolo krmítka.

Mášenka zaměnila ledničku za dveře a kamna v knihovně.







Po týdnu si páníčci odvezli Semmyho domů.
Dcera se zeptala: " doufám, že jsi dodržovala pokyny"Úžasný.

Mějte se všichni fanfárově
a moc děkuji za vaše krásné komentáře

dáša







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....