Mášenka po operaci





Ve čtvrtek jsme jeli na veterinu s Mášenkou a Jonáškem na veterinu.
První injekci dostala Mášenka na uspání. Bránila se, syčela a kousala.

S druhou injekci byl na řadě Jonášek - očkování.

Pro Mášu jsme si měli přijet odpoledne.

Vydala jsem se do města s plánem na papírku, co všechno musím obstarat.

Nejdříve jsem se jako vždy usalašila v prodejně knih.
Udělali mně radost,koupila jsem si tři knihy od mého oblíbeného autora a
objednala jsem si knihu Anglické listí ( ne ľisty ).
Pak jsem zamířila ke kadeřnici zeptat se, jestli na mě bude mít čas.
Řekla, že ve dvanáct. Naskytly se mi 3 hodiny volna.

Zastavila jsem se na trhu, kde jsem nakoupila čtyři tašky bylinek.
S pěti taškami a kabelkou jsem vplula do Lahůdkářství a nakoupila samé dobroty.
Koláčky s povldlama a velkým množstvím drobenky se rozplývaly na jazyku.
Iperský špek a párky pak provoněly celý byt. Párky měly 97 % masa.
Miluju tyto malé obchody, hezky se pobavíte s prodavačkami , které
mně doporučily ty párky a špek, al i s nakupujícími.
Ještě jsem si koupila špaldovou buchtu, poprvé, a byla vynikající,
chutnala jako vláčný piškot.
Přibyla šestá taška.Používám svoje plátěné tašky.
Další cesta vedla do banky, nemohla jsem totiž najít interbanking na netu.

Při každém placení nebo posezení v bance se vykutálely bylinky na podlahu.
Byla jsem unavená a tašky se staly těžšími a špatně se nosily.
Zamířila jsem do kavárny a objednala si espresso a zákusek s lesním ovocem.
Konečně jsem se už skoro doplazila do kadeřnictví.

Přijela jsem domů a šla jsem s Jonáškem na procházku.
V zahradě jsem ostříhala hortenzii, přišla dcera se Semmym a moje milá kamarádka Eliška. Seděly jsme na kmeni
a na obráceném kýblu, a tak nás zastihl manžel, který přivezl Mášenku.

Máša v ordinaci vyváděla a kalhotky okamžitě strha a nedokázili ji je znovu natáhnout.
Doma jsme se pokoušeli ji je navléknout, ale Mášenka manžela kousla a košile
byla postříkaná jeho krví. Přestali jsme se snažit. Manžel má ruku oteklou ještě dnes.
Mášenka se potácela a padala, ale druhý den už skákala na linku a do okna.
Jonášek cítil, že se Máša necítí dobře a choval se něžně.





Dala jsem jí rekonvalescentní konzervičku, vrhla se k misce, měla velký hlad.
V noci spala na mých nohách, nechtěla jsem ji budit, tak jsem se ani nehla. Trpěla jsem bolestmi zad.
V sobotu vezl manžel Mášenku na očkování.
A to byl kámen úrazu. Mášenka na něj a Jonáška vrčela a syčela a před námi utíkala.
Dvojí návštěva veteriny tak brzy po sobě pro ni byla traumatizující.

Mám vás ráda a vaše komentáře mně dělají velkou radost.
Děkuji.

Mějte se krásně.

dáša





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....