Čas letí....




jako bláznivý.
Už bude polovina prázdnin - horkých prázdnin.
Léto začalo hned po příchodu jara a vše zraje o tři týdny dřív.
Od poloviny dubna do půlky června jsem trpěla bolestí se zády.
Ještě na svátky v červenci jsem se pohybovala skoro v předklonu.
Na Velehradě jsem seděla při mši v rybářském křesílku z Lidlu.
Trůnila jsem si tam mezi lidmi, kteří stáli nebo seděli na dekách.
Dlážděný prostor byl rozpálený až běda, uchýlila jsem se raději do baziliky,
kde byly rozmístěny plátna pro přenos mše.
Z přechodu z horka do nižší teploty jsem se strašně potila,
kapal mně pot do brýlí, celé tělo mně svědilo a štípalo.
Byla jsem unavená a mrzutá. Ani mezi prodejní stánky jsem nešla.
Záviděla jsem malým dětem, které pobíhaly pod vodotrysky, hned bych tam s nimi skočila.
Doma jsem se vysprchovala vlažnou vodou a usnula jak špalek až do rána druhého dne.

Ten týden si manžel vzal dovolenou a pořád chtěl jezdit po výletech.
Mně se nechtělo vůbec vylézt z domu, manžel se pustil do umývání oken.
V neděli před odjezdem jsem byla navštívit naši paní profesorku z gymnázia v nemocnici.

Přijeli jsme večer domů a za hodinu přivezla dcera děti.
Byl to prima týden, děti si přály jet do báječné cukrárny, ( teď si nemohu vzpomenout,
kde to je, ačkoli tam jezdíme spoustu let ) na žádné výlety je manžel nepřemluvil.
Hráli jsme petang, kroket, fotbal a deskovou hru Toulavá kamera.

Po týdnu si je dcera odvezla, pozvala jsem je na oběd , a já jsem se vrhla na NB.
Rozklikla jsem poštu a ztuhla jsem,poslední zpráva - paní profesorka zemřela.
Viděla jsem ji před týdnem - poslední ze třídy.
Sbalila jsem si věci a v pondělí jela do Uherského Hradiště.
Přijeli jsme skoro všichni, byli jsme její první i poslední maturitní třída.
Jestli se dá o rozloučení s milým člověkem označit za krásné, tak krásné bylo.
Obřad byl civilní, trval přes hodinu, střídaly se básně, povídání a hudba.
Poslední hudební nahrávka byla z Nabucca.
Poděkování bylo dojemné, týkalo se i nás, bývalých studentů.

Nyní skončím. Ještě jsem událost nevstřebala.

dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Dobří sousedé na zahradě

Můj nejmilovanější.....