Semmy



je australský ovčák nejmladší dcery. Často pobývá u nás na faře.
Naši malí Jonášek a Mášenka z něj mají trauma, Mášenka nechodí přes den domů,
skrývá se venku nebo ve stodole, až k večeru, kdy nechám dveře otevřené na zahradu,
se vplíží nepozorovaně buď do koupelny nebo ložnice.
Jonášek obchází Semmyho velkým obloukem a schovává se na pohovce za polštáři.
V noci už mě čekají oba v mé posteli, Mášenka upelešená vprostřed mého polštáře.
Já spím úplně na krajíčku postele i polštáře, abych jim dala jistotu bezpečí.

Od minulé návštěvy se Semmy zklidnil - tedy v domě, s výjimkou než zahlédne běžet Máša,
tryskem ji žene před sebou a Mášenka chudinka běží jako o život na skříň a od tama syčí.

Už se nedivím, že dcera na něj hystericky kříčí, což jsme jí vyčítali.
Jinak to totiž ani nejde, venku se chová divoce, je nezvladatelný.

Včera jsme byli odpoledne na procházce. Pustila jsem ho na louce volně,
tahal za sebou dlouhé lano, prý takto neuteče.
Neutekl a běhal po louce jak zjančený a najednou se objevil sousedovic kocourek Bubu,
bratr naší Mášenky. Semmy vyběhl na složené klády a šup k nim do zahrady.
Šíleně štěkal a letěl za ubohým vyděšeným kocourem.

Sousedka na mě zavolala a otevřela bránu.
Řvala jsem jak tur a on neposlechl a tryskem nás míjel, podařilo se mně chytit lano a pak seděl vedle měl.
Bubu vyšplhal bleskurychle na strom a Semmy vyskočil a táhl mě po břiše a lano mně projelo rukama.
V běhu porazil sousedku na záda a její dceruška začala na něho křičet.
Stál na zadních a štěkal.

Malá Anička se silami jako moucha mně pomáhala ho stáhnout .
Nadávala jsem : " Co Tě učí na cvičáku ?"
Vzpomněla jsem si, že na cvičáku musí pracovat zpovzdáli od ostatních psů, protože je rušil svými útěky.
Nevím, nevím, jestli se jim podaří ho vycvičit na výstavy.
Nevíte někdo ( asi Vendy ), za jak dlouho se pes vycvičí a může jít na výstavy, v srpnu mu budou dva roky.

Ráno mě manžel probudil s tím, že Semmy sežral celé máslo, které položil muž na stůl.
Velký pes, velká hovna i průjem. Doufám, že k tomu nedojde.







U nás je krásně, sice zimněji,ale od sobotu na zahradě už pracuji.

Přeji vám pohodu v duši

dáša


Děkuji vám za vaše komentáře, mám z nich radost.
Z minulého článků vaše báječné radymě nadchly. Ovśem nevím, kde je mám hledat?
Jsem starý tupouš na IT. Víte, já jsem vždy psal jen rozhodnutí.
Děkuji vám za vše.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Dobří sousedé na zahradě

Můj nejmilovanější.....