Události v minulém roce



Dny a měsíce ubíhají tak rychle, až s úžasem zjišťuji, že už je zase pondělí nebo pátek či nový měsíc.
Od doby, kdy jsem v důchodu, čas běží kolem mě, aniž bych to zaregistrovala.
Takové stavy jsem měla na mateřských a o dovolené.
Když jsem se vrátila z dovolené, nejlépe mimo republiku, tam vypustím vše pracovní z hlavy
(jinak by mě pořád pronásledovaly pracovní povinnosti i
telefonáty spolupracovníků ), jsem vždy zapomněla nějaké heslo v počítači
( a těch bylo nepočítatelně a po čtvrt roce se měnily a nesmělo se heslo opakovat nebo
přidávat jen číslice ke stávajícímu heslu ). Musela jsem s prosíkem k ajťákům.

V roce 2018 nejstarší dcera Nina začala pracovat na plný úvazek v nové práci.

Před rokem v únoru, měla mladší dcera Kristýna telefonát,
ve kterém ji oslovila jedna soudkyně z Mezinárodního trestního tribunálu v Haagu,
jestli by chtěla pracovat s ní na jednom vyšetřování a vyhotovení rozsudku.
Termín svatby v červnu padl a odložil se na červenec letošního roku.

Nejmladší dcera se vdávala v říjnu, zrovna o volbách do zastupitelstva a
všichni úředníci se podíleli na pracích spojených s volbami.
Nakonec je oddával primátor.
Týden před svatbou bylo příšerné počasí - lilo a lilo.
A v den, kdy se vdávala bylo nádherně a teplo, obřad proběhl dle přání na hradbách města.
Hostiny se zúčastnili i Jonášek a jejich Semmy. Dcera jim ušila motýlky na krk a moc jim to slušelo.




Družičky neteřinka s vnučkou.

Náš vnuk Táda se stal nejlepším hráčem v baseballu za juniory v celé republice.
Měli jsme velkou radost.

Na dovolené jsme nikde nebyli - měla jsem opakované virózy a od dubna do července velké problémy se zády.
Podnikli jsme pár jednodenních výletů.
Na týden přijela mladší vnoučata. Rodiče s nejstarším vnukem ( byl na turnaji v Itálii) přijeli na víkend.

Nejstarší dcera Nina.



Porada o taktice hry.

Stromy v sadu rodily švestky, blumy, třešně, višně, hrušky a jablka opravdu ve velkém.
Kvůli suchu ovoce padalo na zem. Švestky byly napíchnuté vosami.
Ale přesto jsem zavařovala kompoty, vařila džemy a povidla, sušila vypeckované švestky a pekla buchty.
Také zelenině se dařilo.







To je dnes všechno.
tyto fotogrfie jsem upravovala v Malování v lednu.
Chtěla jsem upravit i další, bohužel Malování nejde, prý se nemám bát, že bude všechno v pořádku.
Ještě to nelze.
Poraďte mně, prosím, jak jinak fotky upravovat a nahrát do galerie a z galerie do článku ( do teď jsem fotku v galerii kopírovala a přenesla do článku).

Přeji vám samé pěkné a pohodové dny

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Dobří sousedé na zahradě

Můj nejmilovanější.....